torsdag 25. mars 2010

Skoleeksempel på markedsføring gjennom web2.0

Vil dele et skoleeksempel på markedsføring vha web2.0. Antwerpen Zoo gjorde noe nytt og spennende i forbindelse med en gravid elefant, et svangerskap og en forestående fødsel! Det finnes muligheter, man må bare kjenne til dem og vite om dem.

Eksempel til etterfølgelse? Hvordan? Kom med forslag i kommentarer, eller i din egen blogg!

1 kommentar:

  1. Alt er gjort helt riktig etter boka: dele, informere, involvere. Og det at det er autentisk og i "sann" tid, gir det en helt spesiell kvalitet og troverdighet. Men det hjelper jo litt ekstra å ha økonomi til et antall digre wall-screens på byen, da... Men selv om vi neppe kan matche "bambi-faktoren" til bebisen, er det noe i det med å dele, informere, involvere, reparere, nei, det siste der var det visst noen andre som sa? ;)

    SvarSlett